Kadir İnanır’ın Yoğun Bakım Tedavisi Sürüyor

Türk sinemasının usta isimlerinden Kadir İnanır’ın sağlık durumuyla ilgili yeni açıklama geldi. Geçtiğimiz hafta zatürre teşhisi konularak hastanede tedavi altına alınan sanatçının yoğun bakım sürecinin devam ettiği öğrenildi.
İnanır’ın sağlık durumuna ilişkin açıklamayı yapan Jülide Kural, tedavinin olumlu yönde ilerlediğini ancak sürecin hassas şekilde takip edildiğini belirtti. Uzun süredir sağlık sorunlarıyla mücadele eden usta oyuncunun doktor gözetiminde tutulduğu ifade edildi.
“Her Gün Bir Öncekinden Daha İyi”
Jülide Kural yaptığı açıklamada, enfeksiyonun kontrol altına alınması için yoğun bir tedavi uygulandığını söyledi. Kural, her gün yapılan tetkiklerin olumlu sonuç verdiğini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Zorlu bir süreç geçirdiği için bu enfeksiyonu atlatması kolay olmuyor tabii ki. Her gün yapılan tetkikler, bir gün önceye göre daha iyi.”
Açıklamaya göre doktorlar, sanatçının sağlık durumunu anbean takip ediyor ve olası risklere karşı yoğun bakım sürecini bir süre daha sürdürmeyi planlıyor.
“Beni Buradan Çıkarın” Dedi
Yoğun bakım sürecinde Kadir İnanır ile sık sık görüştüğünü söyleyen Kural, usta oyuncunun hastane ortamından bir an önce çıkmak istediğini de anlattı.
Kural açıklamasında:
“Ben de günde 2-3 kez yanına giriyorum, konuşuyorum. ‘Beni buradan çıkarın’ diyor. Kadir böyle ortamları çok sevmiyor.”
ifadelerini kullandı.
Sanatçının moralinin yerinde olduğu ancak yoğun bakım koşullarından rahatsızlık duyduğu öğrenildi.
Doktorlar Tedbiri Elden Bırakmıyor
Tedavi sürecinin olumlu ilerlemesine rağmen doktorların temkinli davrandığı belirtiliyor. Özellikle zatürre kaynaklı enfeksiyonun tamamen kontrol altına alınması için sanatçının bir süre daha yoğun bakımda tutulacağı ifade edildi.
Kural, doktorların sürekli gözlem altında tutmak istediğini belirterek:
“Doktorlar bir süre daha gözlerinin önünde, her dakika takibi olabilsin diye yoğun bakımda tutacak.”
dedi.
Bayramı Evde Geçirme Umudu
Yakın çevresi ve sevenleri tarafından sağlık durumuyla ilgili gelişmeler yakından takip edilen Kadir İnanır için en büyük temenni ise kısa süre içerisinde normal odaya alınması.
Jülide Kural, umutlu olduklarını belirterek:
“İnşallah yakında normal odaya çıkar ve bayramda evde oluruz.”
ifadelerini kullandı.
Usta sanatçının tedavisinin uzman doktorlar eşliğinde sürdüğü ve sağlık durumunun stabil şekilde takip edildiği öğrenildi.


